مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 21:162020-02-05سياسي

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت به میزبانی سپاه استان سمنان، با بیان اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است، ابراز کرد: باید از ابزار هنر در اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس استفاده بهینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید هنرمندان به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب بپردازند، افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و در این راه می توان از ابزارهایی مختلف و زبان هایی گویا مانند هنر استفاده کرد.

ایران در اوج اقتدار فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه هنر، رساترین و کاراترین ابزار انتقال پیام است، بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از زبان هنر در واقع به واسطه همین گویایی در انتقال پیام است که امروز باید در زمینه انتقال مفاهیم انقلابی و دفاع مقدس نیز از آن بهره جست.

سلیمانی با بیان اینکه هنر مانایی یک پیام را افزایش می دهد، گفت: هنر مقاومت و دفاع مقدس ریشه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دارد لذا هنرمندان ما باید به این مناطق عملیاتی که خاستگاه حماسه سازی هستند عنایت ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است