مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 20:402020-02-05اجتماعي

ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر می رسد


هواشناسی بوشهر در اطلاعیه های ویژه هواشناسی کشاورزی و دریایی وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار را به صورت افزایش نسبی و کاهش ناگهانی و شدید دما توصیف کرده است.

- طبق اعلام هواشناسی از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه تا روز شنبه 19 بهمن به سبب نفوذ یک توده هوای گرم دمای هوا 4 تا 7 درجه گرمتر می شود و روزهای پنج شنبه و جمعه افزایش دمای هوا نمود بیشتری دارد.

همچنین از روز یکشنبه 20 بهمن ماه تا پایان هفته آینده با نفوذ یک توده هوای بسیار سرد دمای هوا 8 تا 15 درجه کاهش می یابد.

پیش بینی می شود کاهش دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدت بیشتری یابد و در برخی نقاط مرتفع استان دمای هوا به آستانه صفر درجه سلسیوس و یا دمای منفی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش دما از روز چهارشنبه تا روز شنبه هفته پیش رو و سپس کاهش ناگهانی و محسوس دما از روز یکشنبه تا پنج شنبه پیش بینی شده است.

نوع مخاطره در هفته پیش رو سرمازدگی و یخ زدگی در باغات، مزارع، گلخانه ها و واحدهای تولیدی دامی در سطح استان اعلام شده که اثر آن یخزدگی و ایجاد خسارت به محصولات زراعی و باغی، سرمازدگی و ایجاد خسارت به گلخانه ها، دامداری ها، مرغداری ها و زنبورداری است.

توصیه می شود - با توجه به کاهش ناگهانی و قابل ملاحظه دما و ایجاد سرمازدگی و یخزدگی در مزارع، باغات، واحدهای تولیدی دامی و زراعی، توصیه اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر می رسد

ارتفاع موج در خلیج فارس به 3 متر می رسد