مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 20:202020-02-05سياسي

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، با بیان اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است، گفت: اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش های دفاع مقدس با هنر اشاعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یعقوب سلیمانی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت به میزبانی سپاه استان سمنان، با بیان اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است، ابراز کرد: باید از ابزار هنر در اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس استفاده بهینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید هنرمندان به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب بپردازند، افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و در این راه می توان از ابزارهایی مختلف و زبان هایی گویا مانند هنر استفاده کرد.

ایران در اوج اقتدار فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه هنر، رساترین و کاراترین ابزار انتقال پیام است، بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از زبان هنر در واقع به واسطه همین گویایی در انتقال پیام است که امروز باید در زمینه انتقال مفاهیم انقلابی و دفاع مقدس نیز از آن بهره جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است