مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 19:162020-02-05اقتصادي

3400 میلیارد تومان پروژه تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح 107 ایستگاه دیجیتال تلویزیونی در استان کردستان، اظهار داشت: در دهه فجر امسال هزار و 222 پروژه با اعتبار 500 میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از دو هزار و 800 نفر به بهره برداری می رسد و تا پایان سال نیز سه هزار و 400 میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش های مختلف آماده افتتاح خواهد بود.

وی افزود: طی سال 98 در استان کردستان بیش از پنج هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی و خدماتی انجام شده که بخش زیادی از آنها در طول سال وتوسط مقامات مختلف بهره برداری شده است.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کردستان در چند روز آینده خبر داد و ادامه داد: با سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کردستان بازارچه های موقت مرزی بازگشایی خواهند شد و امیدواریم با شروع بکار این بازارچه ها تا حد زیادی از اتفاقات ناخوشایند کولبری در استان کاسته شود.

مرادنیا در پایان ضمن قدردانی از اقدامات صداوسیمای مرکز کردستان این مجموعه را یار و همراه نظام و دولت در امر توسعه توصیف کرد و گفت: تقویت و توسعه زیرساخت های رسانه ملی در کردستان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3400 میلیارد تومان پروژه تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد

3400 میلیارد تومان پروژه تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد