مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 18:002020-02-05سياسي

رصد ورود و خروج دانشجویان خارجی به استان


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: همه دستگاه ها باید در موضوع اطلاع رسانی بیماری کرونا ورود پیدا کرده و در صورت کوتاهی با موارد برخورد جدی خواهد شد.

- خدابخش مرادی نافچی عصر امروز در جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد: گزارشاتی از دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر همکاری و تلاش برخی از دستگاه های استان و عدم همکاری و ارائه گزارش برخی دیگر از دستگاه ها درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا داده شده است.

همه دستگاه ها باید با اقدام به موقع و با همه امکانات موجود به این مسئله در راستای تامین و حفظ سلامت مردم و ایجاد آرامش روانی در جامعه ورود کنند.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات جلسه گذشته قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار همچنان مبنای عمل دستگاه ها است، افزود: در این زمینه همه دستگاه ها، مدیران و مسئولانی که در حوزه انجام وظیفه خود دخالت و ورود نکرده است، باید به استانداری اعلام شود و در صورت مشاهده عدم همکاری به مراجع ذی ربط بالادستی اعلام خواهد شد؛ زیرا هر روز گزارشاتی از ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی در این خصوص به وزارت بهداشت ارسال می شود.

این مسئول در رابطه با یکی از مصوبات جلسه در رابطه با ورود اتباع خارجی به استان، تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن استان، اداره کل تعاون، کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد ورود و خروج دانشجویان خارجی به استان

رصد ورود و خروج دانشجویان خارجی به استان