مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-05سياسي

حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد در دستور کار دستگاه قضایی زنجان است


حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جمع نمازگزاران و مردم مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک اندیشه زنجان که در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان برگزار شد، با بیان اینکه مسؤولان نباید با تصمیمات نامناسب، مردم را برنجانند اظهار داشت: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی ندارد و در برخورد با فساد با هر مسؤول منتسب به هیچ جریانی کوتاه نخواهیم آمد و به عهدی که با مردم بسته ایم، پایبند هستیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از اهالی محل مبنی بر مبارزه با فساد و عدم ایجاد پارکینگ به رغم دریافت هزینه آن از سوی شهرداری منطقه، گفت: به اداره کل بازرسی استان زنجان ماموریت ویژه داده شده تا با فوریت تمام، وصولی های شهرداری های مناطق زنجان را رصد کرده و میزان ورودی وجوه از بابت کسر پارکینگ ها مشخص شود.

وی افزود: به اداره کل بازرسی ماموریت داده شده تا بررسی کنند که برای تامین پارکینگ در شهر، چه اقدامی صورت گرفته و هزینه های دریافتی در محل خود هزینه شده یا نشده است.

صادقی نیارکی تصریح کرد: اگر در این خصوص، انحراف و یا فسادی کشف کشف شود جزو حقوق عمومی مردم است و برابر قانون برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان، هدف از حضور مسؤولان دستگاه قضایی در میان مردم و دیدار چهره به چهره را درک مشکلات در جهت اتخاذ تصمیم مناسب خواند و خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد در دستور کار دستگاه قضایی زنجان است

حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد در دستور کار دستگاه قضایی زنجان است