مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 14:452020-02-05ورزشي

با هدف کمک به توسعه علم ورزش قهرمانی آغاز به کار کرد


صبح امروز و با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، رییس شورای راهبردی آکادمی ملی المپیک، مدیران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، - دکتر قراخانلو مشاور رییس کمیته ملی المپیک و رییس شورای راهبردی آکادمی ملی المپیک در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: هدف از برگزاری این همایش علمی و کاربردی که از این پس هر ساله در همین زمان برگزار خواهد شد، کمک به توسعه علم ورزش قهرمانی است.

دکتر قراخانلو ضمن بیان اینکه اولین همایش علمی ورزشی در کشور 30 سال پیش، توسط کمیته ملی المپیک و با حضور میهمانانی از سراسر دنیا برگزار شد گفت: ما در حوزه این گونه همایش ها پیشگام بوده ایم.

همایش کاربردی و عملیاتی که امروز در حال برگزاری است به جهت یکپارچه سازی همایش های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و برای نخستین بار توسط خانواده المپیک و پارالمپیک، به صورت مشترک برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد.

در ادامه این همایش، دکتر حمید آقا علی نژاد مشاور تخصصی آکادمی ملی المپیک و دبیرکل همایش به بیان فعالیت های انجام شده در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این همایش و همچنین مباحث محورها و نشست های پنج گانه پرداخت و گفت: مهمترین مأموریت آکادمی ملی المپیک کمک به علمی کردن ورزش و توسعه نگاه علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف کمک به توسعه علم ورزش قهرمانی آغاز به کار کرد

با هدف کمک به توسعه علم ورزش قهرمانی آغاز به کار کرد