مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-05سياسي

برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب اسلامی معرفی شدند


این جشنواره توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 6 موضوع شامل شعر دفاع مقدس، شعر انقلاب اسلامی، شعر عاشورا، شعر جبهه مقاومت، شعر شهدای مدافع حرم و شعر شهادت شهید حاج قاسم سیلمانی و هفت استان ساحلی کشور شامل گیلان، مازندران، گلستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان برگزار شد.

معاون فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر برگزارکننده جشنواره شعر انقلاب اسلامی گفت: فراخوان این جشنواره در مهر امسال اعلام شد و ارسال اثر برای همه افراد جامعه آزاد بود.

ناوسالار پاسدار غلامحسین داستان ادامه داد: افزون بر 800 اثر تا 10 بهمن ماه جاری به دبیرخانه جشنواره شعر انقلاب اسلامی رسید که چهار داور کشوری آنها را داوری کردند.

در بخش شعر دفاع مقدس قاسم بای از گلستان، ابراهیم آرمات از هرمزگان و رویا افری از خوزستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و ندبه محمدی از گلستان هم مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش شعر انقلاب اسلامی ایرج انصاری فرد ، غلام امینی و مرضیه روشناس از هرمزگان به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش شعر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راضیه حیدری ، فاطمه رحمانی و زهرا گنجعلی از هرمزگان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب اسلامی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره شعر انقلاب اسلامی معرفی شدند