مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 13:152020-02-05سياسي

منش و کردار مردم و مسئولان در جامعه اسلامی منطبق بر قرآن باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جامعه ای اسلامی است که منش و کردار مردم و مسئولان آن منطبق بر قرآن و آموزه های قرآنی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در دهمین همایش قرآن، کتاب انقلاب اظهار داشت: اساتید و مربیان قرآن، فرزندان اسلام و مکتب اهل بیت (ع) را قرآنی تربیت می کنند و امیدواریم در این راه استوارتر و پایدارتر قدم بردارند.

وی افزود: امام خمینی (ره) 70 سال با قرآن مأنوس بود و شبانه روز چهار نوبت قرآن تلاوت می کرد و این قرآنی بودن امام سبب ایجاد جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی شد و امام قرآن را به تمام معنا در انقلاب پیاده کرد.

ناصری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در عمل و کردار یک نسخه به تمام معنا از قرآن بود، عنوان کرد: تمام صفات، خصلت ها و عظمتی که در آیات قرآن ذکر شده در او مجسم شده بود چرا که امام با قرآن عجین بود.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر نطق، معنا و صدای قرآن در وجود فرد شکل گرفت، سبب حرکت انسان بر اساس قرآن می شود و در نتیجه حرکت، راه، کلام و عمل انسان به سبک قرآن تبدیل می شود.

وقتی تمام اعضا و جوارح انسان قرآنی شد، خداجو شده و محبوب، علاقمند و عاشق به خدای متعال می شود، بنابراین اقدامات او در راستای رضای خدا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش و کردار مردم و مسئولان در جامعه اسلامی منطبق بر قرآن باشد

منش و کردار مردم و مسئولان در جامعه اسلامی منطبق بر قرآن باشد