مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 13:052020-02-05اجتماعي

افزایش دما و وزش باد گرم در گلستان/ورود سامانه سرد و بارشی ازشنبه


مدیرکل هواشناسی گلستان از افزایش دما و وزش باد گرم شدید در استان خبرداد.

- نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: پیرو اطلاعیه جوی شماره 39 هواشناسی گلستان، موج کوتاه ناپایدار که از بامداد امروز (چهارشنبه) استان را تحت تاثیر قرار داده به تدریج از استان خارج و از فردا (پنج شنبه) شاهد افزایش دمای 10 درجه ای، وزش باد گرم (گاهی شدید) بخصوص در مناطق شرقی استان و کاهش رطوبت خواهیم بود که این وضعیت تا ظهر شنبه ادامه خواهد داشت.

داداشی گفت: از بعدازظهر شنبه با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان ابتدا وزش باد نسبتاً شدید با سرعت 60 تا 80 کیلومتر در ساعت در سطح استان رخ داده و بارش ها به صورت پراکنده ظاهر و از بامداد یکشنبه 20 بهمن بارش باران بیشتر گستره استانی را فرا خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت ریزش برف ظاهر شده و رفته رفته بارش برف در مناطق جلگه ای استان هم رخ خواهد داد و این وضعیت تابامداد چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

داداشی ادامه داد: دمای هوا هم نسبت به روزهای قبل بین 16 تا 20 درجه سردتر و اوج فعالیت این سامانه از بعدازطهر دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه خواهد بود لذا لازم است دستگاه های خدمت رسان تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما و وزش باد گرم در گلستان/ورود سامانه سرد و بارشی ازشنبه

افزایش دما و وزش باد گرم در گلستان/ورود سامانه سرد و بارشی ازشنبه