مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-05اقتصادي

نیمی از داروهای دامی موردنیاز کشور در استان سمنان تولید می شود


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بابیان اینکه نیمی از داروهای دامی موردنیاز کشور در استان تولید می شود، گفت: 18 واحد تولید دارو و مکمل در این استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حسینی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی اداره کل دامپزشکی سمنان ضمن بیان اینکه 50 درصد داروهای دامی کشور در این استان تولید می شود، اظهار داشت: 18 واحد تولید دارو و مکمل در استان فعال است که در آن ها 270 قلم انواع داروهای دامی تولید می شود.

وی بابیان اینکه 712 طرح عمرانی و اقصادی به مناسبت دهه فجر از سوی دام پزشکی بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود، افزود: کلنگ زنی واحد تولید واکسن طیور ازجمله طرح های شاخصی است که با مشارکت سرمایه گذار روسی در سمنان انجام می شود.

بهره برداری از واحد تولیدی واکسن طیور در 4 سال آینده مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه برآورد سرمایه گذاری این طرح 12 میلیون یورو است، خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل واحد تولیدی واکسن طیور در استان سمنان 50 درصد واکسن طیور موردنیاز کشور در این واحد تولید می شود و پیش بینی می شود تا چهار سال آینده این طرح به طور کامل به بهره برداری برسد.

حسینی از افتتاح کارخانه تولید پودر ماهی در گرمسار خبر داد و گفت: این واحد تولیدی بااعتبار 10 میلیارد ریال با مشارکت سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از داروهای دامی موردنیاز کشور در استان سمنان تولید می شود

نیمی از داروهای دامی موردنیاز کشور در استان سمنان تولید می شود