مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-05سياسي

دومین همایش فصل رویش برگزار شد


دومین همایش فصل رویش با هدف معرفی و تجلیل از بانوان جهادی و ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری سازمان فرهنگی هنری منطقه 17شهرداری تهران چهارشنبه 16 بهمن ماه در سالن همایش های فرهنگسرای .

- دومین همایش "فصل رویش" با هدف معرفی و تجلیل از بانوان جهادی و ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری سازمان فرهنگی هنری منطقه 17شهرداری تهران چهارشنبه 16 بهمن ماه در سالن همایش های فرهنگسرای سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعادت، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در این همایش، هدف از برگزاری آن را پاسداشت ایثارگرانی معرفی کرد که با جانفشانی های خویش باعث تنومند شدن نهال انقلاب اسلامی شدند.

سعادت ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع باشکوهی که صورت گرفت یکی از یوم الله ها بود، این اتفاق باعث شد نام فرهنگسرای بهاران به نام سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی مزین شود و از این به بعد رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باشیم.

امیر سرتیپ فهمیده جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این مراسم همایش اظهار کرد: مطمئن باشید پیرو امامین انقلاب هستید انشالله بتوانیم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش فصل رویش برگزار شد

دومین همایش فصل رویش برگزار شد