مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-05سياسي

آیین نامه اجرایی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت تصویب شد


هیات وزیران در جلسه امروز خود آیین نامه اجرایی مربوط به ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، آیین نامه اجرایی مربوط به ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را تصویب کرد.

آیین نامه اجرایی ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی، در هیات دولت به تصویب رسید.

ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات و ضوابط و رویه های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه های تسهیل امور سرمایه گذاری، صادرات، واردات، امور گمرکی، بانکی، مالیاتی، بیمه ای، محیط زیستی، منابع طبیعی و سایر امور مرتبط با بخش تولید به مراجع ذیصلاح و همچنین بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال از جمله وظایف و اختیارات این ستاد است.

از جمله مواد مندرج در آیین نامه فوق می توان به ترکیب اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، وظایف و اختیارات ستاد و کارگروه و دبیرخانه استان، نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت تصویب شد

آیین نامه اجرایی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دولت تصویب شد