مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-05اجتماعي

نصب دوربین ثبت تخلف گذرگاه عابر پیاده برای اولین بار در مشهد


 برای اولین بار در مشهد با نرم افزار توقف پشت خط ایست عابر پیاده و با استفاده از دوربین ها اعمال قانون خواهیم کرد و 25 تقاطع نیز اضافه خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: برای اولین بار در مشهد با نرم افزار توقف پشت خط ایست عابر پیاده و با استفاده از دوربین ها اعمال قانون خواهیم کرد و 25 تقاطع نیز اضافه خواهد شد.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی امروز، 16 بهمن ماه، در مراسم افتتاحیه مانیتورینگ پلیس راهور خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز مانیتورینگ پلیس راهور خراسان رضوی در حال حاضر هشت مانیتور دارد که می توان چهار مانیتور دیگر نیز اضافه کرد.

تعداد دوربین های سطح شهر 450 دوربین نظارتی و 109 دوربین ثبت تخلف است، همه دوربین ها در این مکان به سرور متصل بوده و رصد می شوند و پلیس راهور استان کل تخلفات را مدیریت می کند.

وی افزود: پلیس راهور استان هم ترافیک شهر را رصد می کند و هم اعمال قانون وسایل نقلیه انجام می شود.

برای اولین بار در کشور نرم افزار جدیدی را ایجاد کردیم که نرم افزار بدون کاربر اعمال قانون خودروهایی که در محل غیر مجاز متوقف هستند را انجام می دهد، بعد از اعمال قانون اپراتور ما تایید می کند و بلافاصله ضمن اعمال قانون پیامک برای آن شخص متخلف ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین ثبت تخلف گذرگاه عابر پیاده برای اولین بار در مشهد

نصب دوربین ثبت تخلف گذرگاه عابر پیاده برای اولین بار در مشهد