مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-05سياسي

شهریاری: از بعضی کلیپ های مجلس در فضای مجازی احساس شرم می کنم


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه از کلیپ هایی که از مجلس در فضای مجازی پخش می شود احساس شرم می کنم، گفت: مردم کسانی را به مجلس بفرستند که شأن نمایندگی داشته باشند نه اینکه حریص و طماع باشند و دست اندازی به بیت المال در اولویت کارشان باشد.

- سیدکمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با توجه به شرایطی که امروز در آن قرار داریم اهمیت حضور مردم در انتخابات بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

وی افزود: با فشارهایی که آمریکا و متحدان اروپایی و مزدورانش در منطقه به کشور ما وارد می کنند تا مردم ما را از انقلاب و نظام و پیگیری آرمان ها مأیوس کنند و ما باید به آنها نشان دهیم که ما از انقلاب و ارزش های انقلاب، نظام و آرمان های امام دست برنمی داریم و لازمه این کار این است که هرچه باشکوه تر در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 2 اسفند حضور پیدا کنیم و با این حضور نشان دهیم که این فشارها نمی تواند بر اراده مردم اثر بگذارد و هرچه این فشارها بیشتر شود همبستگی و وحدت مردم نیز بیشتر می شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی نشان دهنده حضور مردم در صحنه برای مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: از بعضی کلیپ های مجلس در فضای مجازی احساس شرم می کنم

شهریاری: از بعضی کلیپ های مجلس در فضای مجازی احساس شرم می کنم