مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 08:352020-02-05سياسي

مطالبه گری برای فعالان فرهنگی ضرورت است/اهتمام به کادرسازی در مجموعه های فرهنگی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: روحیه مطالبه گری لازمه یک فعال فرهنگی است و فعالان فرهنگی نباید نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر خود بی توجه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی خواهر شهرستان بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: اینکه می بینیم شهادت سردار دل ها، شهید سلیمانی توانست چنین موج عظیمی را در کشور ایجاد کند به این دلیل است کارهای این شهید والامقام از روی اخلاص و برای خدا بود.

نجیمی با بیان اینکه محبت به اهل بیت (ع) شهید سلیمانی را به این درجه رساند، افزود: فعالان فرهنگی باید اخلاص و ارادت آن شهید والا مقام را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی بر لزوم تداوم در فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و یادآور شد: نتیجه فعالیت های فرهنگی پس از سال ها مجاهدت و تلاش به ثمر می نشیند لذا نباید به فعالیت های مقطعی اکتفا کرد.

نجیمی تصریح کرد: رصد وضعیت فرهنگی و اجتماعی محل و شهرستان باید مورد توجه جدی فعالان فرهنگی باشد تا از این طریق اولویت ها مشخص و به آن توجه جدی تری صورت گیرد.

وی بر لزوم توجه به فعالیت های تخصصی توسط فعالان فرهنگی تاکید کرد و گفت: البته نباید نسبت به فعالیت های عمومی بی توجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری برای فعالان فرهنگی ضرورت است/اهتمام به کادرسازی در مجموعه های فرهنگی

مطالبه گری برای فعالان فرهنگی ضرورت است/اهتمام به کادرسازی در مجموعه های فرهنگی