مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-05ورزشي

مظلومی: فوتبال پنج نفره از تصمیم هیات اجرایی آسیب خواهد دید


رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان پس از اعزام نشدن تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک توکیو گفت: با توجه به این که تا بازیهای پاراآسیایی 2022 هیچ برنامه ای برای فوتبال پنج نفره پیش بینی نشده است، - رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان پس از اعزام نشدن تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک توکیو گفت: با توجه به این که تا بازیهای پاراآسیایی 2022 هیچ برنامه ای برای فوتبال پنج نفره پیش بینی نشده است، بدون شک تیم آسیب خواهد دید.

محمدرضا مظلومی در گفت وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه اعزام نشدن تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک توکیو براساس مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود و ما نیز باید تابع قوانین باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود هزینه ی اعزام تیم فوتبال پنج نفره به توکیو را فدراسیون تقبل کند، آیا باز هم در چنین شرایطی امکان اعزام وجود نداشت، گفت: مشکل کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام تنها بحث مالی نیست، بلکه مصوبه هیات اجرایی بود که تمام اعضا به این مصوبه رای مثبت دادند.

به هر صورت با این تصمیم فوتبال پنج نفره که هیچ پشتوانه ای ندارد، آسیب خواهد دید.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پنج نفره برای حضور در پارالمپیک توکیو سختی های زیادی را کشیده بود و یکی از دغدغه های من نیز همین بود که شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومی: فوتبال پنج نفره از تصمیم هیات اجرایی آسیب خواهد دید

مظلومی: فوتبال پنج نفره از تصمیم هیات اجرایی آسیب خواهد دید