مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-05اقتصادي

همکاری دستگاه قضا در رفع مشکلات واحدهای صنعتی «خوب» است


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، همکاری دستگاه قضا در رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان ها را «خوب» توصیف کرد و گفت: اقدامات قوه قضاییه در جهت تأمین امنیت سرمایه گذاری مشروع و رفع موانع تولید و اشتغال بسیار مطلوب بوده و سرعت رشد و ارتقاء .

- ، محسن صالحی نیا در نشست با مدیرکل دادگستری استان خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: عدم تأمین نقدینگی، دغدغه اصلی واحدهای تولیدی است که با برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی یاران توانسته ایم برخی از واحدهای صنعتی را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی بر ضرورت توسعه صنایع مبتنی بر شرکت های دانش بنیان و فن آوری های بومی تأکید و اضافه کرد: تولیدکنندگان برای عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به بازار مصرف باید یک سری اقدامات اساسی مثل به کارگیری دانش و فن آوری روز، نیروی انسانی متخصص و کارآمد، توجه به بحث آموزش، مدیریت صحیح و بسیاری موارد دیگر را در درون بنگاه خود انجام دهند.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از همکاری خوب دستگاه قضایی در استان ها در رفع مشکلات واحدهای صنعتی تشکر کرد و ادامه داد: افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم نسبت به سرمایه گذاری تولیدی در جهت توسعه تولید ساخت داخل، رفع قوانین مخل و مزاحم تولید و تسهیل و روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دستگاه قضا در رفع مشکلات واحدهای صنعتی «خوب» است

همکاری دستگاه قضا در رفع مشکلات واحدهای صنعتی «خوب» است