مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-05سياسي

توسعه «سنگلج» در گرو یک دیدار حضوری با شهردار تهران


مدیر تماشاخانه سنگلج بار دیگر از شهردار تهران درخواست کرد جلسه ای را به گفتگو درباره طرح توسعه این تماشاخانه قدیمی اختصاص بدهد.

- مدیر تماشاخانه سنگلج بار دیگر از شهردار تهران درخواست کرد جلسه ای را به گفتگو درباره طرح توسعه این تماشاخانه قدیمی اختصاص بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح توسعه تماشاخانه سنگلج اتفاق تازه ای نیست و چند سالی است که هنرمندان تئاتر بویژه کسانی که در این تئاتر روی صحنه رفته اند و قدر و جایگاهی ویژه برای آن قایل هستند، در پی آن بوده اند.

کسانی که تعدادی از آنان دیگر در میان ما نیستند اما تئاتری ها خوب به یاد دارند چهره هایی مانند زنده یادان عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی، داود رشیدی، در کنار هم نسلان خود مانند علی نصیریان، محمد علی کشاورز همراه با اتابک نادری ـ مدیر پیشین این تماشاخانه ـ که این طرح در زمان مدیریت او مطرح شد، پیگیر این اتفاق بودند.

این روزها هم پریسا مقتدی مدیر فعلی سنگلج به دنبال اجرای این طرح است.

تابستان امسال محسن هاشمی ـ رییس شورای شهر تهران ـ برای تماشای یکی از نمایش های سنگلج به این تماشاخانه قدیمی رفت و در این دیدار مقتدی درباره طرح توسعه این تالار با او سخن گفت و از آنجاکه این ایده با استقبال هاشمی رو به رو شد، قرار یک جلسه حضوری را گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه «سنگلج» در گرو یک دیدار حضوری با شهردار تهران

توسعه «سنگلج» در گرو یک دیدار حضوری با شهردار تهران