مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:352020-02-05اقتصادي

آمار خانه های خالی زنجان درست نیست


رییس اتحادیه مشاورین املاک زنجان گفت: در بحث اعلام خانه های خالی اغراق شده است و بنده فکر می گنم تعداد آن 2 هزار واحد است که آنهم یا تجهیز نیست و یا به مرحله فروش نرسیده است.

- سید ابوالفضل طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تغییر رو به مثبت بازار مسکن طی روزهای گذشته اظهار کرد: پیش از این بازار راکد بود، اما طی روزهای گذشته وضعیت اندکی بهبود یافته و خرید و فروش بیشتر شده است.

رییس اتحادیه مشاورین املاک زنجان با اشاره به اینکه قیمت مسکن نیز به صورت جزیی افزایش یافته و بهتر شده است، تصریح کرد: این روزها شاهد رونق خرید و فروش هستیم که حدس می زنیم این موضوع مقطعی باشد.

وی با اشاره به تاثیر بازارهای جانبی به بازار مسکن افزود: با توجه به سرمایه گذاری برخی از افراد در بورس با این تصور که از سود بیشتری برخوردار است، بازار مسکن طی ماه های قبل تعریفی نداشت اما این ماه رونق گرفته است.

طاهری با بیان اینکه برخی از اصناف و افرادی که دارای سرمایه هستند از مسکن به عنوان کالای سرمایه ای استفاده می کنند، گفت: این موضوع مختص زنجان نبوده و مبتلابه کل کشور است.

رییس اتحادیه مشاورین املاک زنجان افزود: اگر بازار مسکن با نیاز واقعی خریداران پیش برود چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد و کمبود و افزایش قیمت مسکن نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار خانه های خالی زنجان درست نیست

آمار خانه های خالی زنجان درست نیست