مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-05اقتصادي

فراخوان رویداد چالش هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان


فراخوان شرکت در رویداد چالش هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراجعه کنند.

این رویداد فناورانه به همت مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و در زمینه ارتباط این دانشگاه با صنعت به ویژه بخش خصوصی برای حمایت از طرح ها، ایده ها و پایان نامه های قابل تجاری سازی در زمینه ارتباطات دانشگاه صنعتی اصفهان و بخش خصوصی در چهارچوب طرح دانا کالا، 28 و 29 بهمن برگزار می شود.

در روز نخست این رویداد که با حمایت دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت دیجی کالا و ستاد توسعه فناوری های اقتصادی دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، مسائل و چالش های پژوهشی، ایده های استارتاپی و سرمایه گذاری بررسی می شود.

همچنین در روز دوم این رویداد هم برای نخستین بار در دانشگاه های کشور چالش هوش مصنوعی (AI) آکادمی دیجی کالا با حمایت مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود و در نهایت به برگزیدگان این چالش هدایای ارزنده ای تعلق خواهدگرفت.

این رویداد که با برگزاری نشست های مشاوره کسب و کار و جلسات فرصت سرمایه گذاری همراه خواهد بود از ساعت 16 تا 19 بیست و هشتم بهمن در تالار شهید فتوحی و از ساعت 10 تا 17 بیست و نهم بهمن در محل ساختمان شماره 1 مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان رویداد چالش هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان

فراخوان رویداد چالش هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی اصفهان