مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-05سياسي

جهاددانشگاهی، توانمندی علمی و پژوهشی خود را برای معرفی نجوم و فضا به کار گیرد


جهاددانشگاهی، توانمندی علمی و پژوهشی خود را برای معرفی نجوم و فضا به کار گیرد و آن را به جوانان معرفی کند.

- ایسنا/قم مسئول ان جی اوی تابیکران گفت: جهاددانشگاهی، توانمندی علمی و پژوهشی خود را برای معرفی نجوم و فضا به کار گیرد و آن را به جوانان معرفی کند.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت جایگاه سمن ها در فعالیت های علمی و پژوهشی در عرصه نجوم عنوان کرد: مجموعه تابیکران در چند شاخه پژوهشی فعالیت دارد و به ویژه در معرفی نجوم در مدارس و دانشگاهها از طریق برگزاری کارگاههای تخصصی گام برمی داریم.

مسئول ان جی اوی تابیکران افزود: همچنین در برگزاری تورهای گردشگری نجوم و رصد ستارگان نیز فعالیت هایی انجام می شود و جوانان با ایده ها و خلاقیت های علمی از مسابقات و کارگاههای این مجموعه استقبال خوبی دارند.

وی اظهار کرد: این مجموعه بیش از 8 سال در برگزاری کارگاههای علمی و تخصصی ورود پیدا کرده است و بخش زیادی از زندگی فضانوردان و دغدغه ها و چالش های فضانوردان خارج از جو زمین و تاثیرات جو بر روی اجسام و گریز از مرکز را با استفاده از ابزارهای علمی و پخش کلیپ و فیلم معرفی می کنیم.

قاسمی بیان کرد: همچنین کارگاههای آموزشی در رشته نجوم و رصد ستارگان مورد توجه قرار دارد و این دوره های آموزشی از مهدکودک تا دانشگاه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی، توانمندی علمی و پژوهشی خود را برای معرفی نجوم و فضا به کار گیرد

جهاددانشگاهی، توانمندی علمی و پژوهشی خود را برای معرفی نجوم و فضا به کار گیرد