مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 17:302020-02-04اقتصادي

تولید فولاد خام کشور طی 10 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است


تولید فولاد خام کشور طی 10 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا رحمانی عصر سه شنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت صنعت معدن و تجارت و صنعتگران کشور با آرمان های والای امام راحل با اشاره به اینکه مهمترین برنامه های اقتصادی کشور برای امسال و سال آینده است اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون با جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو هستیم و همه تحریم ها به حوزه صنعت ارتباط دارد.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه نیازمند این هستیم که با بازاریابی مناسب ظرفیت های خالی را در زمینه های صنعت کاشی و سرامیک، سیمان و پتروشیمی پر کنیم گفت: طی 40 سال اخیر تولید فولاد خام کشور از 500 هزار تن زمان پهلوی به 230 میلیون تن و 2 میلیون و 300 هزار تن زنجیره فولاد داشتیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی 230 میلیون تن تولید فولاد داریم که نشان دهنده رشد یکصد برابری است.

وی از بهره برداری بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور تا پایان سال جاری در کشور خبر داد و بیان داشت: کارخانه تولید آلومینیوم جنوب با ظرفیت یک میلیارد و 200 میلیون تن تولید در سال میزان تولید این محصول را در کشور 2 برابر خواهد کرد.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه رشدی که در تولیدات کشور داریم مدیون جانفشانی صنعتگران است افزود: مفتخر هستیم که اعلام کنیم در زمینه تولید دارو 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فولاد خام کشور طی 10 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است

تولید فولاد خام کشور طی 10 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است