مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-04اقتصادي

انتقاد مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به نبض کند بودجه در این سازمان


مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران از کسری بودجه 400 میلیارد تومانی این سازمان خبر داد و اظهار کرد: اختصاصی شدن درآمد های انتقال خون درخواست اصلی ما از نهاد های قانون گذار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی پیمان عشقی  در اولین سفر استانی خود که امروز برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی حضور پیدا کرد، با اشاره به کیفیت بالای پلاسمای تهیه شده در ایران و ارسال آن به کشور های خارجی برای تولید دارو و بازگشت به کشور، بر لزوم ساخت پالایشگاه پلاسما در ایران تاکید کرد.

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران افزود: وجود آستان قدس رضوی و مجموعه توانمندی های موجود در خراسان رضوی برای ساخت پالایشگاه پلاسما در این استان قابل توجه است.

وی با بیان اینکه شاخص رشد اهدای خون در کشور از سال 95 کاهش یافته است، اظهار کرد: در خراسان رضوی از سال 96 کاهش یافته که از 5 به 25 رسیده است.

عشقی اظهار کرد: آرزو می کنم اولین پالایشگاه پلاسمای منطقه در خراسان رضوی با حمایت آستان قدس و به نام امام رضا(ع) ایجاد شود و خون پاک ایرانیان تبدیل به دارو و نجات بخش جان انسان ها در منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به نبض کند بودجه در این سازمان

انتقاد مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران به نبض کند بودجه در این سازمان