مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 14:102020-02-04اجتماعي

تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ در اولویت شهرداری بیرجند


با توجه به اینکه پروژه های بسیاری را در سطح شهر تعریف کرده ایم، سال 99 سال جمع بندی و تکمیل پروژه ها خواهد بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: با توجه به اینکه پروژه های بسیاری را در سطح شهر تعریف کرده ایم، سال 99 سال جمع بندی و تکمیل پروژه ها خواهد بود.

محمدعلی جاوید، امروز سه شنبه 15 بهمن، در نشست خبری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه های بیرجند طی دهه فجر، اظهار کرد: در نخستین روز از دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی یادمان شهدای گمنام در پارک پرفسور معتمدنژاد آغاز شد.

وی با بیان اینکه ساخت دو پروژه دیگر شامل پارک الهیه و پارک انقلاب نیز در این ایام آغاز خواهد شد، تصریح کرد: فضای سبز در این دو منطقه بسیار کم بود که تصمیم گرفتیم این پارک ها را احداث کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار بیرجند بیان کرد: ساخت پارک الهیه در مساحت دو هکتار پیش بینی شده که ایجاد فضای سبز و فضاهای ورزشی، پیست سلامت وآبنما در آن ایجاد خواهد شد و امیدواریم طی مدت شش ماه این پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان از محل منابع داخلی و دولتی به بهره برداری برسد.

جاوید ادامه داد: زمینی از اموال شهرداری را برای خدمت رسانی تغییر کاربری به فضای سبز دادیم تا عملیات اجرایی پارک انقلاب در آن آغاز شود و برای این پارک امسال 250 میلیون تومان از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ در اولویت شهرداری بیرجند

تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ در اولویت شهرداری بیرجند