مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:362020-02-04فرهنگي

«فَر گلستان» به کرمانشاه رسید


15 تا 17 بهمن ماه تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه محل برگزاری نمایشگاه مد و لباس فجر کرمانشاه است که به گفته مدیر موسسه طن آذین ماه سعی شده است آثار ایرانی- اسلامی به روز شوند تا برای جامعه جذاب باشند.

در حاشیه این نمایشگاه سارا کولانی که موسسه اش مجری اصلی نمایشگاه است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از این نمایشگاه به غیر از لباس، مشاغل مرتبط با لباس شامل طراحی لباس، جواهر و پارچه سازی در کنار دوزنده ها هستیم و این چیدمان را امروزه در برندهای خارجی مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه لباس اجتماع بانوان، لباس فاخر، مانتو مجلسی، لباس مجلسی، لباس محلی و پارچه سازی با الهام از المان های ایرانی-اسلامی ارایه شده است و علاوه بر اینها لباس کودک و لباس مشاغل نیز وجود دارد.

کولانی با اشاره به جذابیت فرهنگ، رنگ و طرح های غرب کشور برای طراحان مد و لباس گفت: برندهای خارجی مانند ژیوانشی برای برند پاییزه 2016 خود از طرح گلیم و گبه کرمانشاه استفاده کرده بود.

وی در خصوص مشکلات تولید کنندگان بیان داشت: آنچه که مهم است حمایت دولت از تولیدکنندگان به خصوص از طریق بخشودگی مالیاتی و نیز وام های همراه با مدت تنفس است که متاسفانه اکنون این گونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فَر گلستان» به کرمانشاه رسید

«فَر گلستان» به کرمانشاه رسید