مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-04سياسي

تصویب 15 هزارمیلیارد ریال برای پایداری شبکه برق خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمود دشت بزرگ روزسه شنبه در آیین بهره برداری از هشت پروژه صنعت برق خوزستان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو و جمعی از مسوولان استانی در چهارمین روز دهه فجر در محل پروژه کلیدخانه 400 کیلوولت شهید بقایی اهواز برگزار شد بیان کرد: تاکنون پنج هزار میلیارد ریال از این مبلغ به خوزستان اختصاص یافته و امید است با پرداخت باقی اعتبار بتوانیم برای پایداری شبکه برق این استان عملکرد مناسبی را داشته باشیم.

وی گفت: قطار پویش ملی الف – ب – ایران در دهه فجر در خوزستان متوقف شده تا پروژه های برق در این استان به مردم شریف آن هدیه داده شود.

دشت بزرگ با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای خوزستان، متولی تامین برق در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمداست افزود: 19 نیروگاه حرارتی و برق آبی با ظرفیت 14 هزارمگاوات زیرپوشش این شرکت فعال هستند و211 پست انتقال و 9 هزار کیلومتر شبکه فشار قوی و فوق توزیع برق 26 مجتمع صنعتی و پست های توزیع برق در این 2 استان توسط این شرکت تامین می شود.

وی با بیان اینکه خوزستان همواره در سطح کشور رتبه نخست مدیریت بار کسب کرد گفت: شناورسازی ساعت کار برای مدیریت بار برق، که به عنوان یک الگو در استان های دیگر هم مطرح شد را در خوزستان اجرا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 15 هزارمیلیارد ریال برای پایداری شبکه برق خوزستان

تصویب 15 هزارمیلیارد ریال برای پایداری شبکه برق خوزستان