مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-04سياسي

میدان و بزرگراهی در بیرجند به نام سردار سلیمانی نامگذاری می شود


محمد علی جاوید روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: تابلوی نام گذاری میدان موسوم به فرودگاه بیرجند به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به زودی نصب می شود و عملیات بهسازی مسیر و نصب المان تامین اعتبار شده که در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه های شهرداری بیرجند در ایام دهه فجر افزود: اولین پروژه دهه فجر شهر بیرجند احداث المان شهدای گمنام در محل پارک پروفسور معتمدنژاد بود که با حضور استاندار خراسان جنوبی رقم خورد.

شهردار بیرجند کلنگ زنی 2 پروژه دیگر از جمله پارک انقلاب و الهیه را از دیگر برنامه های پیش رو در دهه فجر ذکر کرد و گفت: پارک الهیه با مساحت 2 هکتار و با اعتبار حدود یک میلیارد تومان از محل منابع داخلی و دولتی در یکی از مناطق کم برخوردار شهر ساخته می شود که امیدواریم در مدت 6 ماه به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه پارک انقلاب در این محله که یکی از قدیمی ترین محلات شهر است، اضافه کرد: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان مبنی بر نبود فضای سبز، فضاهای تفرجگاهی و غیره در این محله پیگیر زمین های دولتی از ادارات مختلف بودیم که انجام نشد و زمینی که متعلق به شهرداری بود برای خدمت رسانی به شهروندان درخواست تغییر کاربری آن به فضای سبز به کمیسیون ماده 5 داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان و بزرگراهی در بیرجند به نام سردار سلیمانی نامگذاری می شود

میدان و بزرگراهی در بیرجند به نام سردار سلیمانی نامگذاری می شود