مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-04سياسي

وزارت میراث فرهنگی به جد پیگیر ساماندهی کویر مرنجاب است


علی اصغر مونسان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از یک طرح گردشگری آران وبیدگل در گفت وگو با ایرنا افزود: بودجه وزارت میراث فرهنگی بسیار محدود است و در این راستا به دنبال مکلف کردن وزارت راه و شهرسازی برای اختصاص بودجه به منظور زیر پوشش قرار دادن و ساماندهی جاده کویر مرنجاب هستیم.

وی با اشاره به رونق کویرگردی در کشور بیان کرد: آران وبیدگل دارای طبیعت بی نظیر کویری و جاذبه های تاریخی فراوانی است که از اینجا از مردم شریف ایران دعوت می کنم، سفر به این شهرستان را در برنامه های گردشی خود قرار دهند.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب واقع در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، یکی از زیباترین کویرهای ایران به شمار می رود که همجوار دریاچه نمک، کویر مسیله، نوار بند ریگ و پارک ملی کویر و ورودی آن از مسیری 50 کیلومتری در شهرستان آران وبیدگل است.

کویر مرنجاب جز در فصل تابستان که به علت گرمای هوا با کاهش محسوس گردشگر روبهرو می شود، مورد توجه بسیاری به ویژه علاقهمندان سافاری و آفرود نیز قرار گرفته و سالانه افزون بر دهها هزار نفر مسافر داخلی و گردشگر خارجی را میزبانی می کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری داخلی تصریح کرد: گردشگران خارجی اقامت در هتل های پنج ستاره و مجلل را تجربه کرده اند و به دنبال موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت میراث فرهنگی به جد پیگیر ساماندهی کویر مرنجاب است

وزارت میراث فرهنگی به جد پیگیر ساماندهی کویر مرنجاب است