مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-04سياسي

شورای اصلاحات استان ها طبق معیارها برای ارائه لیست انتخاباتی تصمیم می گیرد


رییس ستاد انتخاباتی شورای عالی سیاست گذرای اصلاح طلبان گفت: شورای اصلاحات استان ها متناسب با نامزدهای باقی مانده و معیارهای مصوب برای ارائه لیست انتخاباتی تصمیم گیری می کند.

- سیدحسن رسولی رییس ستاد انتخاباتی شورای عالی سیاست گذرای اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت اصلاح طلبان درباره دادن لیست انتخاباتی اظهار داشت: اصلاح طلبان هنوز درباره دادن لیست انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی نرسیده اند و در جلسه فوق العاده فردا (چهارشنبه) در این خصوص تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: با اعلام نتایج اعتراضات از سوی شورای نگهبان تغییری محسوسی در نامزدهای اصلاح طلب صورت نگرفته است و همین موضوع سبب شده که موضوع ارائه لیست انتخاباتی تا به امروز به تعویق بیفتد.

رییس ستاد انتخاباتی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره ارائه لیست از سوی اصلاح طلبان در استان های کشور گفت: این موضوع را به شورای اصلاحات استان ها واگذار کرده ایم و آنها خودشان در این خصوص تصمیم گیری می کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: شورای اصلاحات استان ها متناسب با نامزدهایی که برایشان باقی مانده است بر اساس شاخص ها و معیارهای تصویب شده برای ارائه لیست انتخاباتی تصمیم گیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اصلاحات استان ها طبق معیارها برای ارائه لیست انتخاباتی تصمیم می گیرد

شورای اصلاحات استان ها طبق معیارها برای ارائه لیست انتخاباتی تصمیم می گیرد