مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-04اقتصادي

نظارت جدی استاندارد بر بازار زنجان


مدیرکل استاندارد استان زنجان روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: سلامتی و ایمنی شهروندان زنجانی خط قرمز اداره کل استاندارد است چرا که معتقدیم استاندارد ضامن تولید، اشتغال و ایمنی جامعه است.

داود کارگرزاده افزود: بر این اساس اداره کل استاندارد این استان در خصوص سلامت و ایمنی مردم کوتاهی نخواهد کرد و با اقتدار کامل این رویه را ادامه داده و کنترل ها، بازرسی ها و نظارت ها هم بر واحدهای تولیدی، مراکز عرضه، فروش متمرکز خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه علاوه بر نظارت بر واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری، کنترل ها نیز به دقت انجام می گیرد ادامه داد: از اول بهمن سال گذشته تا بهمن امسال یک هزارو 681 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی و 6 هزار و 721 مورد نیز بازدید از مراکز عرضه و فروش این استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: بر این مبنا در قالب طرح طاها علاوه بر بازرسی کالاها در مراکز عرضه، با انجام نمونه برداری کیفیت محصولات موجود در سطح بازار هم مورد سنجش قرار می گیرد تا از کیفیت محصولات تولید داخل اطمینان حاصل شده و اگر کالاهای دارای نشان استاندارد با کیفیت نامطلوب به بازار عرضه شده باشند، با تولیدکنندگان آن برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی استاندارد بر بازار زنجان

نظارت جدی استاندارد بر بازار زنجان