مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-04اجتماعي

توقف پُر کردن چاه های غیرمجاز به بهانه تولید نشدن کنتور هوشمند


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس مدعی شد که پُر کردن چاه های غیرمجاز در این استان به بهانی تولید نشدن کنتور هوشمند متوقف شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس مدعی شد که پُر کردن چاه های غیرمجاز در این استان به بهانی تولید نشدن کنتور هوشمند متوقف شده است.

حمید ظهرابی سه شنبه 15 بهمن در آیین گرامیداشت روز جهانی تالاب، به موضوع دستورالعمل نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های آب کشاورزی اشاره و اضافه کرد: موضوع پُر کردن و مسلوب و منفعه کردن چاه های غیر مجاز در حوزه آبخیزداری را در دستور کار قرار دادیم، اما رویکرد مثبتی در خصوص آن نداشته ایم و به بهانه عدم تولید کنتورهای هوشمند این روند به طور تقریبی در کشور و در استان متوقف شده است.

وی ادامه داد: الزامی وجود ندارد که تنها یک شرکت تولیدکننده کنتورهای هوشمند باشد و می توان آن را به دانشگاه های صنعتی و شرکت های دانش بنیان واگذار کرد؛ چرا که نباید مملکت را معطل تولید کنتور کرد و به بهانه آن منابع آب کشور را به هدر داد.

ظهرابی با تاکید بر اینکه حفاظت و احیای آب های زیرزمینی باید در دستور کار باشد، گفت: آن چه که به عنوان خشکیدن تالاب های پریشان، بختگان و کافتر می بینیم همان چیزی است که در جلو چشم ماست و صدها برابر این فجایع در منابع آب زیرزمینی و کشور رخ می دهد و کسی آنرا به چشم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پُر کردن چاه های غیرمجاز به بهانه تولید نشدن کنتور هوشمند

توقف پُر کردن چاه های غیرمجاز به بهانه تولید نشدن کنتور هوشمند