مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-04اقتصادي

افزایش عوارض شهری بر اساس تورم سالانه/تکمیل 10 پلازای شهر


عوارض در شورا بر اساس تورم سالانه به تصویب رسیده که البته این افزایش باید به کمیته تطبیق برود.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عوارض در شورا بر اساس تورم سالانه به تصویب رسیده که البته این افزایش باید به کمیته تطبیق برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و نود و ششمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران در مورد بودجه شهر تهران گفت: بودجه بر اساس افزایش 25 درصدی در نظر گرفته و بسته شده است؛ البته این پیشنهاد شهرداری است.

وی افزود: بودجه شهرداری در حوزه هزینه ها رشد چندانی نداشته و در حدی بوده که دستمزدها و حقوق ها پوشش داده شود ولی در زمینه پروژه های عمرانی با رشد 43 درصدی بودجه همراه خواهیم بود.

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد: شهرداری تصمیم گرفته از نقدینگی های سرگردان مردم برای توسعه در شهر همچون مترو و حمل و نقل عمومی استفاده کند که با شرکت های سرمایه گذار و کسانی که مایل هستند اطراف مترو اقداماتی انجام دهند آقای حناچی صحبت کرده و مذاکراتی انجام داده است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه قیمت ملک افزایش یافته و این مسأله دارایی های شهرداری را بیشتر کرده است، گفت: این موضوع همان مبحث بودجه های غیرنقدی است که شورا هم تصمیم گرفته به این مسأله توجه کند و در سال 99 ان شاءالله شاهد بیشتر شدن فعالیت های شهری به ویژه نوع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عوارض شهری بر اساس تورم سالانه/تکمیل 10 پلازای شهر

افزایش عوارض شهری بر اساس تورم سالانه/تکمیل 10 پلازای شهر