مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-04سياسي

برپایی 2 نمایشگاه در دو شهرستان خراسان رضوی


همزمان با ایام الله فجر 2 نمایشگاه در شهرستانهای بردسکن و سرخس خراسان رضوی برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، این نمایشگاهها شامل دستاوردها و توانمندی های کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن و نمایشگاه نمایشگاه کتاب سال سرخس است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن گفت: درنمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن 80بانوی کارآموز دستاوردها و توانمندی های خود را نمایش گذاشتند.

مهندس مهدی علیزاده در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: دراین نمایشگاه بیش از 40نوع از صنایع دستی و هنر آشپزی و شیرینی پزی بانوان کارآموز این مرکز به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: گل سازی، فرشینه، گلیم بافی،تاپستری، جاجیم ، نقاشی روی سفال و روی پارچه،فرت بافی، خیاطی،نازک دوزی و هنر آشپزی و شیرینی از محصولات تولیدی بانوان در این نمایشگاه است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بردسکن گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت های تخصصی در حوزه صنایع دستی و توانمندی ها و دستاوردهای بانوان برپا شده است.

نمایشگاه کتاب سال سرخس هم به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی این شهرستان در طلیعه فجر انقلاب بر پا شده است تا دوستداران کتاب به استقبال این یار قدیمی بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 2 نمایشگاه در دو شهرستان خراسان رضوی

برپایی 2 نمایشگاه در دو شهرستان خراسان رضوی