مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-04اقتصادي

طرح جامع تأمین علوفه تدوین شد


معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه طرح جامع تأمین علوفه تدوین و به معاونت زراعت ارسال شده است، گفت: سامانه ملی پیام رسان بخش کشاورزی آماده رونمایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر آخرین وضعیت تدوین طرح تأمین علوفه اظهارداشت: ما طرح جامع تولید علوفه را تدوین کرده و آن را در حال حاضر برای معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی ارسال کرده ایم که در صورت تصویب آن در معاونت زراعت، طرح به سازمان برنامه و بودجه فرستاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث چغندر علوفه ای، توفیقات خیلی خوبی حاصل شده و در اکثر مناطقی که این محصول کشت شده، هم از نظر تناژ و هم از نظر کیفیت، شرایط مطلوبی داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: ما موفق شدیم این چغندرها را سیلو و به دام ها عرضه کنیم که نتایج خوبی داشت.

خاوازی همچنین از طراحی ماشین برداشت چغندر علوفه ای توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: علاوه بر این ترویج استفاده از خارشتر را در مناطق مختلف در دستور کار داریم و یک تن بذر خارشتر را در مزارع مختلف به ویژه در استان سمنان برای آشنایی کشاورزان کشت کردیم، ضمن اینکه روی سیلو کردن این محصول کار می کنیم.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اضافه کرد: کشت خارشتر در استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی به ویژه منطقه سبزوار و سمنان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع تأمین علوفه تدوین شد

طرح جامع تأمین علوفه تدوین شد