مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-04سياسي

نخستین کنگره ملی شعر آیینی برگزار می شود


نخستین کنگره ملی شعر آیینی و انقلابی کوثر ناب اسفند ماه امسال و به همت سازمان بسیج مداحان کشور در تهران برگزار می شود.

- مصطفی منزوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی شعر آیینی و انقلابی کوثر ناب اظهار کرد: این کنگره ملی اسفندماه امسال و به همت سازمان بسیج مداحان کشور در تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به موضوعات این کنگره ملی گفت: موضوعات این کنگره ملی شامل حماسه و سیره فاطمی (س) ،  بسیج 40 سال مقاومت چهل سال اقتدار و مقاومت و بررسی ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مسئول بسیج مداحان سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه این کنگره ملی دارای دبیرخانه های استانی است، افزود: در هرکدام از استان ها نیز یکی از شاعران دبیری استانی آن را بر عهده دارد، دبیری استانی این کنگره ملی در گیلان بر عهده محمدرضا حسین زاده بازرگانی از شاعران آیینی جوان استان است.

منزوی با اشاره به جوایز کنگره ملی  شعر آیینی و انقلابی کوثر ناب بیان کرد: جوایز این کنگره ملی شامل اعطای نشان فاطمی، تندیس کنگره و هدیه نقدی 15 میلیون ریالی به 10 نفر برگزیده خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش ازاین روز 12 بهمن 1398 به عنوان آخرین زمان شرکت در کنگره سراسری شعر کوثر ناب اعلام شده بود، تصریح کرد: با توجه به اضافه شدن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره ملی شعر آیینی برگزار می شود

نخستین کنگره ملی شعر آیینی برگزار می شود