مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-04اجتماعي

تکذیبیه وجود بیماری شاربن در شهرستان کوار


روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس وجود بیماری شاربن در شهرستان کوار را تکذیب کرد - ، مرکز فارس،با توجه به پخش کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان تلفات دام در شهرستان کوار روابط عمومی اداره کل دامپزشکی فارس در اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

احمدرضا زارع مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گفت: شهرستان کوار با داشتن 35 هزار راس دام سنگین، یکی از مراکز عمده پرورش دام در استان فارس است که از این تعداد حدود 14 هزار راس مربوط به روستای فتح آباد و دو روستای مجاور آن است که پرورش و نگهداری دام در این روستا ها شده به شیوه سنتی انجام می شود.

زارع افزود: با توجه به پرواری بودن این دام ها، ورود و خروج دام به تعداد زیاد صورت می گیرد و در پرورش دام، آن هم به شیوه سنتی و با تراکم بالا در یک منطقه روستایی احتمال تلفات به دلایل مختلف وجود دارد.

وی اظهار کرد: از آنجاییکه واحد های سنتی پرورش دام فاقد مکان مناسب برای دفن لاشه دام های تلف شده است، به همین منظور و با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره دامپزشکی شهرستان کوار و با همت دهیاری این روستاها، مکانی برای دفن بهداشتی لاشه دام ها در نظر گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بیان کرد: متاسفانه برخی دامداران لاشه دام های تلف شده را در خارج از محل تعیین شده رها کرده و ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیبیه وجود بیماری شاربن در شهرستان کوار

تکذیبیه وجود بیماری شاربن در شهرستان کوار