مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-04حوادث

جمع آوری معتادان متجاهر از دره فرحزاد


رییس پلیس مواد مخدر پایتخت از جمع آوری معتادان متجاهر در دره فرحزاد خبر داد.

- ؛ سرهنگ حسنوند در اولین نشست دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک گفت: 36 سرشاخه اصلی مواد مخدر که به خرده فروشان جنس می فروختند در این مکان شناسایی و دستگیر و 350 معتاد متجاهر جمع آوری شدند که 100 نفر از این معتادان منع پذیرش و آزاد شدند.

وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی با تمام توان با معتادان و مواد فروشان برخورد می کند، گفت: چهار کیلومتر طول دره فرحزاد است که بیش از یک کیلومتر آن از وجود موادفروشان و معتادان متجاهر پاکسازی شده و بخش دیگر از آن باقی مانده است.

رییس پلیس مواد مخدر پایتخت ادامه داد: این مکان نیاز به ارائه یک سری خدمات شهری از جمله ایجاد روشنایی و ساماندهی دارد، ضمن اینکه نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی با تشکیل کارگروه پژوهش و آموزش خدماتی را در این خصوص ارائه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: جرایم امنیتی و اخلاقی به صورت جدی در دره فرحزاد وجود دارد و لذا این امر نیازمند مرکز بازپروری و ساماندهی معتادان است ضمن اینکه مرکز مهر سروش فرایند بازپروری معتادان را انجام می دهد.

سرهنگ حسنوند به پیشنهاد پلیس برای مراکز شبانه و نگهداری معتادان در خارج از محدوده شهری اشاره کرد و گفت: استقرار مراکز پلیس در کنار این معتادان برای کنترل معتادان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر از دره فرحزاد

جمع آوری معتادان متجاهر از دره فرحزاد