مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-04اجتماعي

کرج در محاصره انواع گسل ها/ تهیه طرح مقابله با زلزله ضروری است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه شهر کرج در محاصره انواع گسل ها است، گفت: تهیه و تدوین طرح مقابله با زلزله ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به اینکه ریسک و تاب آوری شهری مناطق 12 گانه کرج و فردیس در برابر زلزله بررسی شده است، گفت: شهر فردیس پیش از استقلال مجموعه مدیریت شهری دو منطقه از مدیریت شهری کرج را در بر می گرفت که پیشنهاد می شود شهرداری و فرمانداری فردیس برش شهر فردیس طرح مناطق خود را اخذ کرده و اقدامات اجرایی مرتبط با بحران زلزله را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه الگوی مطالعات شهر کرج می تواند در سایر شهرهای استان بومی سازی شود، اضافه کرد: همه ادارات در راستای تحقق این طرح اقدامات لازم در خصوص محافظت از شریان ها و تأسیسات خود را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: اداراتی چون هلال احمر، اورژانس، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و غیره باید خود را برای حوادث بحرانی مطابق با طرح فوق آماده کنند.

فلاح نژاد خطاب به شهرداری ها نیز گفت: اقدامات و طراحی شهرداری کرج قابل الگوبرداری است و انتظار می رود سایر شهرداری ها از این طرح الگوبرداری کنند.

وی یادآور شد: مشابه گسل های مختلفی که در شهر کرج شناسایی شده در سطح استان البرز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج در محاصره انواع گسل ها/ تهیه طرح مقابله با زلزله ضروری است

کرج در محاصره انواع گسل ها/ تهیه طرح مقابله با زلزله ضروری است