مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:352020-02-04سياسي

همین حرف های غلط سند درستی رد صلاحیت شماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حیدری گفته است: روزی که به شورای نگهبان مراجعه کردم کنار آقای کدخدایی فرد دیگری به عنوان کارشناس، - اظهارات یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس، سند فقدان صلاحیت اوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حیدری گفته است: روزی که به شورای نگهبان مراجعه کردم کنار آقای کدخدایی فرد دیگری به عنوان کارشناس، پرونده را در دست داشت، آنچه مطرح کردند تمرکز روی نطق ها و به خصوص نطق سیزدهم شهریور سال 96 بود.

آنچه به عنوان اتهام با من در میان گذاشتند اظهارنظر های سیاسی من بود؛ گفتند در نطق خود گفته اید که ما سفارت آمریکا را اشغال کردیم و نقطه آغازین شروع جنگ تحمیلی همین موضوع بوده و بعد از فتح خرمشهر جنگ را تا نوشیدن جام زهر ادامه دادیم ، چرا این را گفتی؟ جنگ را امام ادامه دادند و گفتند که یک لحظه هم پشیمان نیستند.

من در توضیحاتم گفتم اگر بعد از فتح خرمشهر ما صلح را می پذیرفتیم جنگ شهر ها و بمباران تاسیسات ما شروع نشده بود و تازه عربستان حاضر بود 50 میلیارد دلار غرامت به ما بدهد، و این خیلی به نفع ما بود تا اینکه در حالت اضطرار قرار بگیریم.

حیدری همچنین خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این گفتگو به من گفتند چرا در نطق خود گفتی هزینه های فعالیت برون مرزی ما در سوریه و یمن زیاد است و تحریم ها اثر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همین حرف های غلط سند درستی رد صلاحیت شماست

همین حرف های غلط سند درستی رد صلاحیت شماست