مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-04اقتصادي

محدودیت بازار؛ بن بست شرکت های دانش بنیان


دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با بیان اینکه با محدود شدن بازار، شرکت های دانش بنیان به بن بست می رسند، گفت: باید وارد عرصه بین المللی شویم و این عرصه با تحریم های ظالمانه ای که اعمال شده کار را فوق العاده مشکل کرده است.

- سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان و حمایت هایی که از این شرکت ها در کشور می شود، اظهار داشت: محصولات هایتک یا تکنولوژی ها باید در عرصه صنعت حضور داشته باشند و بتوانند درون صنایعی همچون خودرو، ساختمان و حوزه های مخلتف رسوخ کنند و دولت باید خریدار اصلی محصولات هایتک در کشور باشد.

  وی با بیان اینکه در کشور به ندرت صنعت وجود دارد، اظهار داشت: کشورهای دیگر تشنه تکنولوژی نیستند به همین دلیل تکنولوژی در ایران توسعه پیدا کرده است به طوری که خوراک صنعت، تکنولوژی است.

  * با محدودتر شدن بازار شرکت های دانش بنیان به بن بست می رسند دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: تا حدی شرایط  اقتصادی کشور خوب نیست و با کاهش بودجه ها نهادهای دولتی نمی توانند تجهیزات آزمایشگاهی، پزشکی و .

را خریداری کنند.

وقتی بازار محدود است و محدودتر می شود شرکت های دانش بنیان به بن بست می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت بازار؛ بن بست شرکت های دانش بنیان

محدودیت بازار؛ بن بست شرکت های دانش بنیان