مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-04اجتماعي

ورزش دانش آموزی کردستان در قطب الف کشوری پیشتاز است


معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان به موفقیت ها و شاخص های عملکردی این حوزه در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: ورزش دانش آموزی کردستان در قطب الف کشوری پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، افشین خوش گوار با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین، اظهار داشت: شادابی و با نشاط سازی فضاهای آموزشی باعث علاقه مندی دانش آموزان به ورزش و تربیت بدنی خواهد شد.

وی بهره گیری از وجود 899 معلم تربیت بدنی و نیروی انسانی توانمند با تحصیلات و تخصص بالا را از مهمترین ظرفیت و ویژگی های حوزه تربیت بدنی استان برشمرد و با بیان اینکه با همکاری و همراهی معلمان تربیت بدنی طرح های مختلی در سطح مدارس اجرا می شود، افزود: با تلاش مسئولان و دست اندرکاران امر در سطوح مختلف، کارنامه تربیت بدنی استان درخشان بوده و در سال تحصیلی گذشته دستاوردها و موفقیت خوبی در سطح کشور کسب شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از مجموع 197 برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان، 32 برنامه مختص معاونت تربیت بدنی و سلامت است که 18 برنامه آن در زیرنظام مدیریت و راهبری، شش برنامه در زیرنظام برنامه درسی، یک برنامه در زیرنظام فضا و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش دانش آموزی کردستان در قطب الف کشوری پیشتاز است

ورزش دانش آموزی کردستان در قطب الف کشوری پیشتاز است