مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 03:452020-02-04سياسي

آمادگی اصفهان برای خلق حماسه حضور در انتخابات دوم اسفند


بر این اساس بنا به گفته مسوولان ستاد اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم با رعایت اصل بی طرفی و قانونمندی با هدف ایجاد شرایط حضور حداکثری مردم در این همایش بزرگ سیاسی در استان اصفهان فراهم است.

به اعتقاد کارشناسان ایجاد فضای رقابتی سالم و آرام در امر انتخابات ترغیب کننده و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است که در واقع پشتوانه منتخبان مردم راه یافته از جمله مجلس شورای اسلامی است.

برآیندها نشان می دهد با وجود چنین شرایط سالمی، مردم در امر تصمیم گیری برای جامعه و کشور احساس تعهد و تعلق خواهد کرد و مشارکت حداکثری را رقم می زند، این حضور حداکثری نیز در شرایط دیپلماسی کنونی کشور و شرایط فعلی ایران در دنیا به اعتقاد مسوولان پشتوانه ای قوی برای کشور محسوب می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند 1398 برگزار خواهد شد.

تعداد کرسی های مجلس یازدهم 290 نفر است و با توجه به اینکه تعداد واجدان شرایط رای دادن دست کم 55 میلیون نفر است به ازای هر 190 هزار نفر یک نماینده در مجلس ایران حضور خواهد داشت.

در فرایند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکهزار و 242 داوطلب از استان اصفهان ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به دوره قبلی انتخابات مجلس افزایش یافت به طوریکه تعداد داوطلبان دوره دهم مجلس در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اصفهان برای خلق حماسه حضور در انتخابات دوم اسفند

آمادگی اصفهان برای خلق حماسه حضور در انتخابات دوم اسفند