مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 20:302020-02-03ورزشي

افشای ریز مبالغ قرارداد پرسپولیسی ها + جدول


با وجود اعتراض بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی این تیم و همچنین میزان دریافتی شان از فصل گذشته، بررسی اسناد مالی این باشگاه نشان می دهد بازیکنان این تیم مبلغ قراردادشان در فصل گذشته را به صورت کامل دریافت کرده اند و مبالغی هم به عنوان آپشن به آن ها پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله وقتی به نیم فصل فوتبالی لیگ برتر ایران می رسیم مباحث مختلفی از سوی بازیکنان تیم ها درباره مطالباتشان مطرح می شود.

تقریبا همه می دانند فوتبال ایران با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و به همین خاطر معمولا باشگاه های لیگ برتری از انجام تعهدات خود سر باز می زنند و به همین خاطر تقریبا وقتی به اواسط فصل می رسیم روند اعتراض ها و بعضا اعتصاب ها در باشگاه های لیگ برتر شکل می گیرد.

از همین رو طی چند روز اخیر شاهد اعتراض ها و شکایات زیادی از سوی بازیکنان پرسپولیس بودیم چرا که آن ها در مصاحبه های خود بارها عنوان کردند نه تنها طلب های فصل گذشته پرداخت نشده بلکه فصل جدید نیز باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

اوضاع این روزها در پرسپولیس از نظر مالی آنقدر خراب است که حتی چند روز پیش از داربی 91 از تمرین پرسپولیس خبر اعتصاب بازیکنان به گوش رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای ریز مبالغ قرارداد پرسپولیسی ها + جدول

افشای ریز مبالغ قرارداد پرسپولیسی ها + جدول