مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 18:102020-02-03حوادث

کاهش وقوع پرونده های فیشینگ در کیش


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش رمز دوم پویا را عامل مهمی در ناکامی سودجویان اینترنتی عنوان کرد و از کاهش وقوع پرونده های سایبری فیشینگ در این جزیره خبر داد.

- ، سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: با توجه به افزایش جرایم سایبری در کشور به ویژه فیشینگ که بیش از نیمی از پرونده های پلیس فتا جزیره را به خود اختصاص داده است راهکاری مناسب به نام رمز دوم یکبار مصرف وجود دارد که این رمز امنیت را در خریدهای اینترنتی به طور قابل توجهی افزایش می دهد .

وی در خصوص استفاده از رمز دوم یکبار مصرف افزود: این نوع رمز که برای مدت کوتاهی قابل استفاده و تنها برای یک خرید می توان از آن استفاده کرد امنیت خوبی را برای خریدهای اینترنتی ایجاد کرده است.

رضایی گفت: در ماه گذشته با توجه به افزایش تمایل کاربران این جزیره به استفاده از رمز دوم یکبار مصرف تعداد پرونده هایی که در خصوص جرم فیشینگ در این پلیس تشکیل شد، کاهش قابل توجهی نسبت به ماه های گذشته داشته است.

سرهنگ محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه مهمترین رکن در خرید های اینترنتی داشتن امنیت است، افزود: به همشهریان گرامی که تاکنون رمز دوم پویا را برای حساب های خود فعال نکردند توصیه می شود برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام سارقان و کلاهبرداران سایبری رمز دوم یکبار مصرف خود را فعال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وقوع پرونده های فیشینگ در کیش

کاهش وقوع پرونده های فیشینگ در کیش