مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-03سياسي

خوزستان قطب کشاورزی کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حسن زکی دیزجی روز دوشنبه در نشست خبری برگزاری دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون، در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در سال های گذشته قطب تولید علم در حوزه کشاورزی بوده و این نشان می دهد که خوزستان در این زمینه نیز جایگاه بالایی در کشور دارد.

وی گفت: برگزاری دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون در خوزستان می تواند در معرفی این توانمندی ها و تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت موثر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خوزستان در زمینه تکنولوژی تولید محصولات کشاورزی پیشرو است، در این کنگره بخش خصوصی بیشتر مشارکت داده شده و نمایشگاهی جنبی نیز برای معرفی این محصولات برپا می شود.

زکی دیزجی بیان کرد: 15 شرکت خصوصی در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش می گذارند که 50 درصد در بخش ماشین آلات ، 30 درصد تجهیزات هوشمند و نوین و 20 درصد دیگر در حوزه دام و طیور و صنایع جانبی در این نمایشگاه معرفی می شوند.

وی گفت: یکی از افتخارات خوزستان و نشانه توانمندی های بخش صنعت کشاورزی در این کنگره ملی ، رونمایی از دروگر جدید و پیشرفته صنعت نیشکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان قطب کشاورزی کشور است

خوزستان قطب کشاورزی کشور است