مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-03ورزشي

تیم ملی بدمینتون بانوان، امیدوار به کسب سهیمه المپیک


بیست ونهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران از 15 بهمن 98 با حضور 14 تیم در شیراز آغاز می شود و تا 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تیم هایی از کشورهای کانادا، برزیل، آمریکا، افغانستان، اسلواکی، عراق، اتریش، هند، ایسلند، بلژیک، پاکستان، اوکراین و بلغارستان به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به مدت 4 روز و برای کسب جایزه جوایز 25هزار دلاری رقابت می کنند.

مربی تیم ملی بدمینتون بانوان در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد: اعضای تیم ملی بانوان 20 نفر هستند که متاسفانه یک نفر آسیب دیده است.

سیمین مهدوی با بیان اینکه تیم ملی بدمینتون بانوان از آمادگی خوبی برای این مسابقات برخوردار است، گفت: دو نفر ار بازیکنان ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته برای کسب سهمیه مسابقات المپیک 2020 تلاش می کنند و تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند.

وی اظهار کرد: شرایط و امکانات برای تیم ملی ایران در مقایسه با حریفانشان بسیار کمتر است؛ اما می توان گفت با توجه به شرایط و امکاناتی که تیم ایران از آن بهره مند است، بسیار خوب عمل کرده اند و قطعاً اگر امکانات بهتری وجود داشته باشد، می توان امید بیشتری برای کسب مدال های بیشتر داشت.

کار تیم ایران دشوار است مربی تیم ملی بدمینتون بانوان با بیان اینکه در اردوی تیم ملی در شیراز دستکم روزی 5 تا 6 ساعت تمرین در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بدمینتون بانوان، امیدوار به کسب سهیمه المپیک

تیم ملی بدمینتون بانوان، امیدوار به کسب سهیمه المپیک