مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 14:102020-02-03سياسي

افتتاح مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شیراز


مرکز خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با عنوان آسمانیان مهربان شهرراز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در شیراز افتتاح شد.

- ایسنا/فارس مرکز خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با عنوان آسمانیان مهربان شهرراز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در شیراز افتتاح شد.

فرماندار شهرستان شیراز دوشنبه 14 بهمن در مراسم افتتاح مرکز خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست، این اقدام را کاری ارزشمند در حوزه اجتماعی دانست و گفت: هنوز شمار زیادی از انسان های ارزشمند در جامعه هستند که با ایجاد مراکز خیریه خدمات مناسبی را به جامعه ارائه می دهند.

محمدرضا امیری با یادآوری اینکه سازمان بهزیستی از مهمترین نهادهای بخش اجتماعی کشور است، اورژانس اجتماعی را یکی از اقدامات ارزشمند این بخش برشمرد و گفت: اورژانس اجتماعی به یک فرهنگ بدل شده و امروز هر کس با دیدن کودک خیابانی یا یک آسیب دیده اجتماعی، می داند که باید با این مرکز تماس بگیرد.

او یکی از افتخارات این دولت در حوزه آسیب های اجتماعی را تفکیک و تقسیم وظایف اجتماعی بین دستگاه های دولتی دانست که بهزیستی سهم عمده ای در انجام وظایف دارد.

هادی ابراهیمی مدیر بهزیستی شیراز، نیز با اشاره به فعالیت 260 موسسه اجتماعی در این شهرستان، گفت: اولین رسالت سازمان بهزیستی توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شیراز

افتتاح مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شیراز