مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-03سياسي

طیار: هر رأی مردم در انتخابات مجلس در واقع یک رأی «آری» به نظام است


نظام ما یک نظام مردمی است و حضور پرشور مردم در انتخابات و رأی ای که در صندوق انداخته می شود در واقع یک رأی «آری» به نظام است و مردم با این حضور پرشور پشتیبانی خود را از نظام اعلام می کنند.

- قرجه طیار نماینده مردم کنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یک اصل اساسی و شرط اول تشکیل یک مجلس انقلابی و منسجم است.

وی افزود: در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات در ضمن انتخاب دقیق آنان است که مجلسی مردمی و انقلابی و منسجم شکل خواهد گرفت و به طور دقیق به وظایف تقنینی و نظارتی خود عمل خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: امروز کشور ما در شرایط خاصی در عرصه بین المللی قرار دارد و دشمنان ما با وجود ناکامی های متعدد در طول 41سال گذشته همواره با توطئه های خود درصدد ایجاد رخنه در کشور ما هستند و هر انتخابات و هر عرصه برای آنها بهانه ای برای دروغ پردازی و اختلاف افکنی در کشور است.

طیار خاطرنشان کرد: با توجه به این حجم از دسیسه ها و توطئه های دشمن علیه کشور ضرورت مردم ما با موقعیت شناسی حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند چرا که هر رأی مردم که به صندوق انداخته می شود در واقع یک رأی آری به نظام و حمایت از آرمان های نظام و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیار: هر رأی مردم در انتخابات مجلس در واقع یک رأی «آری» به نظام است

طیار: هر رأی مردم در انتخابات مجلس در واقع یک رأی «آری» به نظام است