مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-03سياسي

ابتکار: مشکلی با «خواهر مری» ندارم


مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی این روزها برگزار می شود که بسیاری از غایبان تریبون دار امروز کشور در حرکت ملی مردم ایران علیه نظام شاهنشاهی پهلوی نه تنها حضوری نداشتند بلکه عمدتا از منتقدان راه درخشان امام راحل نیز به حساب می آمدند.

- مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی این روزها برگزار می شود که بسیاری از غایبان تریبون دار امروز کشور در حرکت ملی مردم ایران علیه نظام شاهنشاهی پهلوی نه تنها حضوری نداشتند بلکه عمدتا از منتقدان راه درخشان امام راحل نیز به حساب می آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کار و کارگر در ادامه نوشت: متاسفانه نسل جوان فعلی که همچنان از طریق رسانه های حکومتی مانند صداوسیما تعاریفی انتزاعی از چگونگی قیام بر ضد نظام اشرافی سلطنتی می شنوند در مواجهه با نقل قول های حاضران در مبارزات سیاسی و تاریخ شفاهی انقلاب مبتلا به پارادوکس های جدی شده اند و در دوگانگی حقیقت و دروغ روزگار سپری می کنند.

در کنکاش رسیدن به واقعیت اصلی، سراغ فردی رفتیم که او را به عنوان سخنگوی دانشجویان پیرو خط امام پس از ماجرای اشغال سفارت ایالات متحده در تهران، با لقب خواهر مری می شناسند.

گفتگوی ما با معصومه ابتکار انقلابی سال 57 و معاون فعلی رییس جمهوری در امور زنان و خانواده را بخوانید: خانم دکتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: مشکلی با «خواهر مری» ندارم

ابتکار: مشکلی با «خواهر مری» ندارم